Prie gamybos perviršio nebus grįžtama

Krizė, globalizacija

Pranešimas (Commodity Online): Tyrimas „Vartotojų pasitikėjimo problema naujose ekonominėse sąlygose“ rodo, kad amerikiečių taupymas yra ne laikinas fenomenas, o stabili pasitikėjimo krizė ir vartotojų elgsenos pasikeitimas.
Replika: Todėl jokios įplaukos į ekonomiką ir paskatinimai pirkti nepadės. Įvyko psichologinis lūžis. Kol visuomenė nepajus finansinio saugumo, tol žmonės neišleis nė cento nereikalingoms prekėms. Egoizmas auga, keičiasi, jau nebebus švaistomasi pinigais, ne tas amžius. Nereikia iš naujo dirbtinai didinti nereikalingą gamybą, skatinti turistų lakstymą po pasaulį, geriau vis dėlto užimti žmones kažkuo naudingesniu sielai ir kūnui. Ir ekologijai!

Komentarų nėra

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>