Ar supras mus ateiviai?

Klausimai ir atsakymai, Realybės suvokimas

Klausimas: Jeigu egzistuoja dvasiškai išsivysčiusios būtybės kitose planetose ar dar kokiu nors pavidalu, ar gali jos mus justi, jausti, suvokti, suprasti? Ar gali, tarkime, tos būtybės nuskaityti ir suprasti mūsų internetą visomis kalbomis? Kaip jos suprastų nuskaitomą informaciją?
Atsakymas: 1. Iš karto pasakysiu, jog nieko, be mūsų, niekur nėra. Jau vien dėl to, kad ir „vieta“ – tik mūsų įsivaizdavimas savyje.
2. O atsakydamas jūsų stiliumi, jūsų klausimo lygmenyje, pasakyčiau, kad kadangi viskas, kas egzistuoja, – tai skirtingos noro pasitenkinti (prisipildyti) rūšys, tokios turėtų būti ir šios būtybės. Jeigu jos dvasiškai išsivysčiusios, tai moka valdyti savo norus, kas suteikia joms galimybę savo norais susilyginti su mūsų norais ir tokiu būdu juos nuskaityti, suprasti mus – be kalbos ir vertimo, tik mūsų tikrąsias mintis ir norus, dar „neapvilktus“ žodžiais.

Daugiau šia tema skaitykite:

Civilizacijos baigiasi savižudybe?

Ar mes vieniši Visatoje?

Visa visata – mūsų viduje

1 komentaras

Vienas atsiliepimas

  1. kabbak  •  rugpjūčio 31, 2012 @12:39

    M. L.: „Atsakymas: 1. Iš karto pasakysiu, jog nieko, be mūsų, niekur nėra. Jau vien dėl to, kad ir „vieta“ – tik mūsų įsivaizdavimas savyje.“

    „pasakysiu“ – reiškia savęs, kaip atskiro vieneto teigimą. „be mūsų“ – reiškia teigimą, kad ne vienas „aš“ toks esu. „savyje“ – yra pasiskyrsčiusios vietos buvimo teigimas – į užimamos „manimi“ ir likusios, kurią kažkas kitas gali užimti.
    Faktas toks, kad net žodžius tegalima sugalvoti tik tokius ir tik tam, kas yra – apsakyti. O ko nėra, to ir jokia prasminių žodžių kombinacija neįmanoma išreišti. – Deja…
    Kabalos mokslas nešneka apie fizikinio pasaulio erdvę. Tai mokslas apie jutiminių „objektų“ aibę, bei procesus tarp jų – jutimų. Tik tokiai – jutimų – „erdvei“ nebūdingas nei laikas, nei atstumai, ten norų – priežasčių/pasekmių – karalystė.

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>