Kodėl veikia reklama

Egoizmo vystymasis, Pasaulio problemos

Pranešimas. Reklama veikia ir pirkėjai permoka už prekės ženklą, nes už prekės pasirinkimą ir emocijas atsako ta pati smegenų dalis. Prekės kainos įvertinimas ir jausmai, kuriuos sukelia konkreti prekė, glaudžiai susiję – abu jaučiami vienoje galvos smegenų srityje – ventromedialinėje  prieškakčio žievėje (VMPC).
Dėl šios priežasties perkant brangų daiktą mokslininkai siūlo kuriam laikui atsitraukti  ir pagalvoti apie neutralius dalykus, nors truputį leisti emocijoms atvėsti.
Komentaras. Laikas daro savo: asmeninis egoizmas ėmė prieštarauti integraliosioms gamtos jėgoms, žmonės praranda norą dirbti dėl drabužių ir stebinti aplinkinius. O aplinkiniams prekės ženklai sukels pajuoką. Mes galų gale nusirisime arba racionaliai priimsime paprastumą ir patogumą kaip stilių. O mūsų norai vis smarkiau kreips mus į nematomą tikslą – į gyvenimo prasmę…

Komentarų nėra

Komentarai


Warning: Undefined variable $user_ID in /home/kabala/domains/laitman.lt/public_html/wp-content/themes/disciple/comments.php on line 96

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>