Dėl savybių neatitikimo užsuktas čiaupas

Dvasinis darbas, Mokytojas ir mokinys

Klausimas. Ar gali mokinys, norintis susijungti su mokytoju, sąmoningai arba netyčia padaryti ką nors prieš mokytojo valią ir taip „užsukti“ savo dvasinį čiaupą? Kaip veikia ši sistema?
Atsakymas. Čiaupas bet kuriuo atveju bus užsuktas, nes suveiks savybių neatitikimo dėsnis. Šiuo atveju mūsų ryšys yra negalimas ir atsiranda atotrūkis. Dabar reikia atkurti ryšį ir labai svarbu, kokia forma įvyko nutrūkimas, kaip aš jį padariau. Ar man reikia pereiti visas 4 ištaisymo stadijas, išgyventi tremties gilumą, įsisąmoninimą, t. y. patirti visišką atsitraukimą?
Galbūt suklydau netyčia, o galbūt kenkiau sąmoningai – labai svarbu, koks nusikaltimo pobūdis. Būna, kad už žmogžudystę ištremia į dykumą arba nubaudžia mirtimi, bet būna, kad niekaip nebaudžia, jeigu nužudymas įvyko karo mūšyje arba ginantis, kai buvai puolamas peiliu. Yra įvairių atvejų, bet jie jau priklauso ištaisymui, ryšio atkūrimui.
Jeigu nesivadovauju tuo pačiu noru, kaip ir mokytojas, ir neteikiu mokytojui jokio malonumo, tai tiesiog neturiu su juo ryšio.
Jeigu noriu pasitarnauti mokytojui tam, kad kažką gaučiau mainais, tai palaikau su juo ryšį, bet per supančią Šviesą. Kol kas kuriu ryšį alternatyvia, o ne tiesiogine forma. Tiesiogiai aš negaliu išlaikyti santykio su savo mokytoju teikdamas jam džiaugsmą. Džiuginu jį, bet tuo pačiu metu ketinu gauti kažkokios naudos sau, t. y. džiuginu egoistiškai.
Iš esmės aš noriu suteikti malonumą jam, o per jį – Kūrėjui. Aš planuoju šią grandinę. Kol kas nemoku to daryti, bet jau lyg ir pasirinkau teisingą kryptį pagal savo gabumus, savybes. Tai vadinama „netiesiogiai dirbti kuriant ryšį tarp GE ir ACHAP“: dar tokio ryšio neturiu, neatsisakau savęs prieš aukštesnįjį, o saistau save su juo per supančią Šviesą. Taip yra todėl, kad pagal savo prigimtį negaliu palaikyti su juo tiesioginio ryšio, t. y. nesu laisvas.
O jeigu man neaišku, kad elgiuosi prieš mokytojo norą, tai neturiu nė lašo vilties ką nors iš jo gauti. Taip mes pradedame jausti, jog mumyse atsiranda kitoks, naujas protas. Aš tarsi liaujuosi daryti išskaičiavimus šio pasaulio lygmenyje, pagal savo logiką, savo mintis ir sprendimus, nes šie išskaičiavimai visiškai neatitinka mūsų metodikos.

Iš 2014 m. vasario 27 d. pamokos tema „Mokytojas“

Daugiau šia tema skaitykite:

Išorinė pagalba – vidiniui ryšiui

Pajusti mokytojo norą

Kūrėjo garsiakalbis

Komentarų nėra

Komentarai

Privalote prisijungti, jei norite komentuoti.