Reikia suprasti, kokį milžinišką darbą atliko Baal Sulamas, atskleisdamas kabalos mokslą.
Jeigu ne Baal Sulamo atskleista metodika, siejanti žemąsias šakas su aukštesnėmis, būtų neįmanoma taip masiškai pakilti į dvasinį pasaulį mums, paprastiems žmonėms, neturintiems tokių ypatingų sielų, kaip išrinktieji praeities kabalistai. Pakilti nuo pakopų pradžios ir iki paskutinio laiptelio. Iš esmės jis paaiškina mums, kaip prisijungti prie kitos, aukštesnės pakopos.
Kai žmogus patenka į dvasinį pasaulį ir pradeda kilti pakopomis, jį jau moko pati siela. Bet ką daryti, kol dar neturi sielos, neturi atidavimo noro, su kuriuo galėtum prisijungti prie aukštesniojo? Kaip pakilti?
Tam Baal Sulamas parašė savo „Komentarus“, kurie veikia kaip prietaisas, kaip priemonė susiejanti šakas su šaknimis, žemesnįjį su aukštesniuoju. Jie aiškina, kaip mūsų būsena, pati žemiausia pakopa, susijusi su aukštesniąja šaknimi.
Baal Sulamas aiškina tai psichologijos, filosofijos ir kitų mokslų požiūriu, aiškina Tanacho (Biblija), Talmudo, Agados (Sakmė) kalba, o svarbiausia, prideda aiškinimus ir kabalos kalba.
Taip jis sujungia visus dėstymo būdus, kokius tik mes galime įsisavinti pagal keturias savo norų stadijas, iš kurių mūsų viduje susidaro visas mūsų ir pasaulio vaizdas. Jis viską sujungia į vieną visumą.
Tai šio didžiojo kabalisto jėga. Juk jis „sutvarkė“ visus lygius, kurių pagrindu jo pirmtakai bandė išdėstyti pasaulio sukūrimo sistemą, pašalino painiavą – ir mes tai, kas vyksta, studijuojame per sistemingai pateiktą lygiagrečių pasaulių pakopų medžiagą.
Tai ypač jaučiama „Komentare „Sulam“, parašytame knygai „Zohar“. Jis veda mus nuo suprantamo link nesuprantamo, ir suteikia galimybę abu lygius susieti – ir taip pakilti.
Komentaras – tai nesuprantamų dalykų aiškinimas per man suvokiamą būseną, man suprantamais pavyzdžiais.
Todėl Baal Sulamas pavadino savo komentarą „Laiptais“, nes jis leidžia žmogui prisitaikyti prie vis aukštesnės pakopos – ir taip kilti vis aukščiau ir aukščiau.