Naujokai, nebijokite. Tai paprasta!

Dvasinis darbas

Žmogus, pradėjęs studijuoti kabalos mokslą, supranta, kad jo ankstesnis supratimas yra tolimas nuo realybės. „Kūnas“, „siela“ ir kitos žinomos sąvokos įgauna visiškai kitokią prasmę.
Kabalos mokslas viską surikiuoja labai paprastai, beveik nepalikdamas galimybės susipainioti. Egzistuoja noras mėgautis, kuriame galima jausti įvairias davimo formas. Štai ir viskas, kas vyksta mūsų realybėje.
Kokiame davimo lygmenyje esi, tokią tikrovę ir jauti. Galima jausti realybę nuliniame lygmenyje, kitais žodžiais tariant, gyventi mūsų pasaulyje, kuriame davimo matas lygus nuliui. Mes esame pačiame dugne, bet netgi čia yra keturios vystymosi stadijos: negyvoji, augalinė, gyvūninė ir žmogaus.
Po to, kildamas dvasinių kopėčių 125 pakopomis, tu pradėsi suvokti davimo matą, t. y. Kūrėją. Pabaigoje, ant 125 laiptelio pasieksi 100 procentinį davimą.
Kalbame apie savybių panašumą, apie tai, kaip kūrinys įgauna davimo formą virš noro mėgautis. Privalai nuolatos pakilti savo nore gauti, kad virš jo įgytum noro duoti formą. Davimo forma, kuria apvelki norą gauti, atveda tave prie davimo mato – juk tu atlikai tai tam tikroje pakopoje. Ir taip prilygini save Kūrėjui, tampi panašus į Jį – tampi žmogumi (adam).
Iš esmės, tai labai paprasta: tau tik reikia teisingai suderinti dvi savybes, kylant nuožulniais laiptais, kurie susideda iš dviejų jėgų, iš dviejų linijų: dešiniosios ir kairiosios.
Taip pradedantysis gauna tikslius paaiškinimus. Nes iš tikrųjų kabalistai nekalba apie skirtumą tarp pasaulių. Viskas priklauso nuo žmogaus: išvystyk savo gebėjimą iki davimo formos – ir pamatysi kur kas daugiau negu dabar.

Iš 2011m. sausio 6 d. pamokos pagal straipsnį „Kabala ir filosofija“

Daugiau šia tema skaitykite:

Aplinkiniams nepastebima revoliucija

Beveik gerai – tai blogai

Kaip išaugti iš nulio

Komentarų nėra

Komentarai


Warning: Undefined variable $user_ID in /home/kabala/domains/laitman.lt/public_html/wp-content/themes/disciple/comments.php on line 96

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>