Klausimas. Iš kur kilo visos seminaro taisyklės: kalbėti iš eilės, anuliuoti save, nekritikuoti? Juk, priešingai, ginče gimsta tiesa.
Atsakymas. Visos seminaro taisyklės remiasi kabalistų aprašytais pagrindais pradedant „Knyga Zohar“, kai dešimt didžiųjų kabalistų susirinko draugėn, pasislėpė uoloje ir ten parašė šią Knygą. Iš ten ir kilo „dešimtuko“ samprata, kaip joje jungtis, ką su ja daryti.
Vėliau mano mokytojas Rabaš itin detaliai aprašė tarpusavio santykius dešimtuke, pabrėždamas, kad visi pagrindai, kokie turėtų būti žmonių santykiai rate, nesusiję su psichologinėmis treniruotėmis.
Tvirtinimas, kad ginče gimsta tiesa – visiškai neteisingas. Kaip ginče gali gimti tiesa, jei visi egoistai, visi galvoja neteisingai, o nuo to, kad jie ginčysis, iš dešimties egoistinių tiesų gims dar dvidešimt, trisdešimt, keturiasdešimt tokių tiesų.
Nemačiau, kad tiesa gimtų ginčijantis. Tam reikia, kad žmonės būtų ypatingi ir suprastų, kaip išnaudoti šį principą esant ribotoms galimybėms.
Kabaloje tai visiškai nepriimtina. Negali būti jokių ginčų, nes tiesa mums turi ateiti iš kito pažinimo lygmens – ne mūsų! Mums savyje nėra ko ieškoti. Man rodos, žmonijos istorija mums tai tiksliai parodė: iš savęs nieko gero neištrauksime.
Tad ieškoti nieko nereikia, „tiesos“ taip pat. Turime taip susiburti, kad pritrauktume sau aukštesnįjį švytėjimą, Šviesą. Ir tuomet mums viskas pasiseks.
Iš 2017 m. spalio 8 d. pamokos rusų k.
Daugiau šia tema skaitykite:
Kaip atsiskleidžia Aukštesnysis pasaulis?