Iš Kūrėjo išeina pripildymo, prisotinimo Šviesa (+), kuri pagimdo norą, kli/indą (-).
Šviesa – tai nulinė stadija (Kėtėr). Pirmoji stadija (Chochma) – tai jau sukūrimas noro gauti, kuris siekia mėgautis Šviesa. Šis noras – natūralus, prigimtinis, instinktyvus. Paprastai mes jį vaizduojame kaip dubenėlį, kuris gauna Šviesą.
Šviesai sukūrus norą, jis pradeda transformuotis. Dabar jis nori tapti panašus į Šviesą ir todėl atsisako mėgautis. Šviesa palaipsniui perduoda norui savo davimo savybę, ir todėl noras, kuris jau pats nori duoti, tapti panašus į Šviesą, ištuštėja. Tai trečioji stadija, arba Bina.
Klausimas. Jei pirmojoje stadijoje aš norėjau gauti, tai antrojoje stadijoje, veikiant Šviesai, aš staiga noriu duoti, būti panašus į Šviesą?
Atsakymas. Tu pradedi keistis, veikiamas Šviesos.
Trečioji stadija labai įdomi. Ji priešinga pirmajai stadijai, kitaip tariant, čia kūrinys pasiekia būseną, priešingą tai, kurioje Kūrėjas ją sukūrė.Toliau Bina sprendžia: „Jei aš noriu duoti, aš turiu realizuoti save“. Ir todėl, esant norui duoti, ji sukuria kitą stadiją, kuri vadinama „Zeir Anpin“.
Tai – noras gauti, bet mažas, ne toks didelis kaip „Chochma“ stadija.
Klausimas. Kodėl nepakanka antrosios stadijos, jei mes jau tampame panašūs į Aukštesniąją jėgą, kuri duoda?
Atsakymas. Ne. Mes tampame panašūs į Aukštesniąją jėgą tik savo siekiu, bet ne savo būsena. Juk mes nieko neduodame Binos stadijoje, o tiesiog esame atsisakymo gauti būsenoje. O kai Bina realizuos save Zeir Anpine, trečiojoje stadijoje, tai būtent tokiu būdu ji pasireikš kaip panaši į Kūrėją.
Todėl Kėtėr – tai Kūrėjo savybė duoti. Chochma – šio noro įgyvendinimas, davimas. Bina gauna tą savybę, kurią jai perduoda Chochma, ir savo ruožtu atsisako gavimo.
Bet kol kas ji neturi ką duoti, o ir nenori.
O trečiojoje stadijoje, Zeir Anpine, Bina realizuoja savo savybę duoti. Ji tarsi gimdo, sukuria šią būsimą savybę ir ją pripildo.
Klausimas. Vadinasi, trečiojoje stadijoje aš truputį gaunu ir truputį atiduodu?
Atsakymas. Taip, Zeir Anpinas sudėtingas, kompleksiškas. Jis sudarytas tarsi iš dviejų dalių. Ir Bina taip pat susideda iš dviejų dalių. Ir Chochma jau susideda iš dviejų dalių, ir net Kėtėr. Kitaip tariant, noras gauti egzistuoja visada.
Kai Zeir Anpinas visiškai prisisotina iš Binos, jis pjaučia, kad, iš esmės, svarbiausia jam, vis dėl to, prisipildyti, o ne atsisakyti gavimo. Todėl ta savybė jame, kuri nori tik prisipildyti, vadinama Malchut, kas išvertus reiškia „karalystė“ – noro karalystė.
Malchut absoliučiai priešinga Kėtėr. Tai reiškia, kad pagaliau sukurtas kūrinys, kuris visiškai priešingas Kūrėjui, bet nori įgyvendinti tai, kas Jo yra numatyta. Kitaip tariant, Kūrėjas nori duoti, o Malchut nori gauti būtent tai, ką nori duoti Kėtėr.
Laukite tęsinio…
#247888