Nusidėjėlis ir teisusis – viename žmoguje

Dvasinis darbas

Klausimas: Rytinėje pamokoje Jūs paaiškinote, kad „šventumas“ priklauso nuo įdėtų pastangų kiekio. Kita vertus, Jūs aiškinote, kad šventasis (cadik) – tai tas, kuris pateisina (macdik) Kūrėją pagal savo dvasinio suvokimo lygį, kad „pateisinti“ – tai ne kalbėti apie tai, o pačiam aptikti ir taip įvertinti Kūrėjo veiksmus, kad šventumą lemia savybių su Kūrėju sutapimas. Tačiau koks skirtumas, kiek pastangų įdėjo žmogus, jei šventumas matuojamas pagal rezultatą – kiek jis pateisina Kūrėją?
Atsakymas: Bet kiekvienas, norintis pasiekti „teisiojo“ lygį, kad atskleistų ir pateisintų Kūrėjo veiksmus, – įdeda lygiai tiek pat (kiekvienas pagal savo gabumus ir jėgas) pastangų.

Pamoka pagal straipsnį „Labai sunku šalia Kūrėjo“ (rusų k.)

Pamoka pagal „Įvadas į mokymą apie 10 sfirot“ (rusų k.)

Klausimas: Knyga „Šamati“: „…Taip išeina, kad teisieji jėgų eiti pirmyn gauna iš nusidėjėlių, tampančių „dulkėmis po jų kojomis“, ir juda jie dėl likusios juose nuodėmės. Ir pats šis darbas – svarbus, o ne priverstinis, kaip jiems atrodė anksčiau, kai juose buvo „blogio pradas“. O dabar mato, kad ir be „blogio prado“ verta dirbti tikint ir atiduodant.“ – Ką šioje ištraukoje reiškia „teisusis“ ir „nusidėjėlis“?
Atsakymas: Nusidėjėlis ir teisusis – praeities ir dabarties būsenos viename žmoguje, kuris eina dvasiniu keliu. Kabala kalba tik individualiai, kreipdamasi į asmenybę, kalba apie pasaulį žmogaus viduje. Nes tai, ką mes jaučiame, priklauso tik nuo mūsų savybių. Tiktai taip suprantant kabalą ir visas dvasines knygas, parašytas kabalistų, suvoksite, ką jos nori jums perteikti.

Komentarų nėra

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>