Pamokos apie naująjį pasaulį. Įstatymas dėl visuotinio integraliojo raštingumo

Auklėjimas, vaikai

Klausimas: Kaip žmogus, kuris ateis į integraliojo auklėjimo kursus, užsidirbs pragyvenimui? Jeigu jis dirbs tik 3 valandas per dieną, kaip išmaitins šeimą? Kaip apskritai įtikinti suaugusį žmogų, kad jam vėl būtina mokytis?
Atsakymas: Reikalingas įstatymas dėl privalomojo integraliojo mokymosi ir darbo, kurio greitai atsiras šiame pasaulyje. 80 procentų žmonių neturės darbo, juos teks kažkaip maitinti, kitaip jie suvalgys likusius 20 proc.
Todėl turime suorganizuoti gyvenimą taip, kad kiekvienas turėtų pavalgyti – reikia visus aprūpinti viskuo, kas būtina. Neturime pasirinkimo, kitaip pradėsime vienas kitą ėsti. Pasirūpiname kiekvieno egzistavimu su sąlyga, kad jis sutiks su šiomis sąlygomis: darbas pagal poreikį ir mokslas privalomai.
Arba šis mokslas bus privalomas vyriausybės sprendimu, arba galima jį skatinti, suteikiant papildomą stipendiją. Visos valandos, kurios žmogui atsilaisvins nuo darbo, turi būti užpildytos mokslu.
Galima paimti iš Baal Sulamo straipsnių ištraukų apie istoriją, apie žmogaus vystymąsi, jo ir visuomenės formavimąsi, apie valios laisvę ir sukurti iš to atskirus kursus bendrame integraliojo auklėjimo kurse, pastiprinant ją kiekvieno konkretaus dalyko specialistų informacija.
Pirmoji knyga turėtų būti kaip įvadas į visą bendrą kursą, kad suformuotų bendrą vaizdą. Tarsi mes kreipiamės į pirmą gatvėje sutiktą žmogų, smulkiai aiškindami jam naują požiūrį į pasaulį. Tai tarsi pirmoji knyga jo gyvenime, todėl ji turi būti labai aiški, išsami, su daugybe pakartojimų. Kitos knygos – tam tikrų dalykų vadovėliai, įskaitant praktinių užsiėmimų medžiagą.

Iš 2011 m. gruodžio 1 d. pokalbio „Pamokos apie naująjį pasaulį“

Daugiau šia tema skaitykite:

Pamokos apie naująjį pasaulį. Be žinių – nėra žmogaus

Naujojo pasaulio pamokos. Vergai savo noru

Bedarbystės problema

Komentarų nėra

Komentarai

Privalote prisijungti, jei norite komentuoti.