Kabala ir religija

Kabala ir religija

Klausimas. Kaip kabala susijusi su judaizmu, ir kokia iš gyvuojančių religijų artimiausia kabalai?
Atsakymas. Šiuolaikinis judaizmas atsirado prieš 2000 metų, kai žydai nukrito iš lygio „pamilk artimą kaip save“ į nepagrįstos neapykantos lygmenį.
Tada tauta prarado Aukštesnio pasaulio suvokimą, tai yra dingo kabala. O iki to ji gyveno dviejose dimensijose, jausdama du pasaulius!
Nes iki Antrosios šventyklos žlugimo, prieš 2000 metų, žydų tauta gyveno jausdama Aukštesnįjį pasaulį. Jiems buvo atviras visiškai kitas pasaulis! Bet jie nukrito į nepagrįstą neapykantą, ir pradingo Aukštesnio pasaulio jautimas, o vietoj kabalos prasidėjo šiuolaikinis judaizmas, tai yra paprastų apeigų vykdymas – tai, kas egzistuoja iki šių dienų.
Be judaizmo, pasaulyje yra apie 3800 religijų, metodikų, vadinamųjų dvasinių praktikų. Nė viena iš jų neturi jokio ryšio su kabala, nes visos jos pagrįstos žmogaus egoizmu.
Aiškiai matome, kad visos jos priešina žmones tarpusavyje. O kabala nukreipta į žmonių sujungimą ir žmogaus pakėlimą virš jo egoistinės prigimties.
Kabala – ne religija. Kabalistas niekuo netiki. Kabaloje tikėjimu vadinama davimo savybė. Jeigu žmogus įgyja davimo savybę, jis atskleidžia Aukštesnįjį pasaulį tiek, kiek išvystyta jo davimo savybė.
Tikėjimą turi ir žmogus mūsų pasaulyje: jam kažką pasakė, ir jis tiki tuo, ką jam pasakė. Tai ne tikėjimas Kūrėju, o tikėjimas žmogumi, kuris jam apie Kūrėją papasakojo. Kabala atmeta tokį požiūrį.
Kabala – tai mokslas! Jis atskleidžia Aukštesnįjį pasaulį pagal taisyklę „neturi kabalistas daugiau, nei mato jo akys“. Tai reiškia, kad reikia atskleisti Aukštesnįjį pasaulį, ir tiktai apie tai, kas tau atsiskleidžia, turi teisę kalbėti.

Daugiau šia tema skaitykite:

Ateizmas, religija ir kabala

Vienas kintamasis nekintančioje tikrovėje

Kodėl Dievas vienas, o tikėjimai skirtingi?

Komentarų nėra

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>