Ar gyvenime tu pats ką nors padarei?

Valios laisvė

Klausimas: Kodėl kai kuriems žmonėms Kūrėjas leidžia elgtis žiauriai, nusikalstamai?
Atsakymas: Kabalos mokslas aiškindamas tikrovės suvokimo, valios laisvės ir žmogaus prigimties klausimus sako, kad žmogus šiame pasaulyje neturi jokios pasirinkimo laisvės. Todėl žmogus neatlieka jokių savarankiškų veiksmų.
Jeigu jis įgyja pasirinkimo laisvę, kurią dvasinio tikslo siekimo atžvilgiu galima realizuoti tik kabalistinėje grupėje, tada, galima sakyti, žmogus gauna tam tikrą jam priskiriamų veiksmų laisvę.
Tačiau žmonės, kurie neatskleidė dvasinės tikrovės ir nesujungė dviejų priešybių: ketinimo ir veiksmo, – tarsi nieko ir neveikia!
Jie baigia šį gyvenimą lyg nebūtų gyvenę. Kitaip tariant, jie negyveno kaip „žmonės“ – gyveno tik jų biologinis kūnas, kaip ir visų kitų gyvūnų.
Tai gyvenimas pagal prigimties komandas, o pakilti virš prigimties žmogus gali tik tikėjimu aukščiau žinojimo, kai nori įgyti kitokią prigimtį.
Šių dviejų prigimčių: aukštesnės ir žemesnės sujungimas ir yra vadinamas žmogumi žmoguje. Ir tik šitai pasiekusieji atliko kažkokius savarankiškus veiksmus, už kuriuos galima bausti ar pateisinti.
Tai reiškia, kad tik iš kabalisto galima reikalauti atsakomybės už savarankiškus veiksmus. Iš paprasto žmogaus nėra ko reikalauti – juk jis veikia paklusdamas savo prigimčiai, viena kryptimi, pats nieko nedaro.
Žinoma, mūsų pasaulyje mums būtinos bausmės, tačiau jas skiriame ne savo noru, o todėl, kad mus tam įpareigoja aukščiausiasis valdymas – per teismus, valstybę, policiją – kad pagreitintume vystymąsi!
Taip žmones–marionetes veikia aukščiausiasis valdymas, tam, kad jie priartėtų prie laisvo pasirinkimo.

Daugiau šia tema skaitykite:

Kaip rasti savo laisvės tašką?

Lynu – tiesiai pas Kūrėją

Paliepus ar pasirinkus

Komentarų nėra

Komentarai


Warning: Undefined variable $user_ID in /home/kabala/domains/laitman.lt/public_html/wp-content/themes/disciple/comments.php on line 96

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>