Pranešimas. Reklama veikia ir pirkėjai permoka už prekės ženklą, nes už prekės pasirinkimą ir emocijas atsako ta pati smegenų dalis. Prekės kainos įvertinimas ir jausmai, kuriuos sukelia konkreti prekė, glaudžiai susiję – abu jaučiami vienoje galvos smegenų srityje – ventromedialinėje prieškakčio žievėje (VMPC).
Dėl šios priežasties perkant brangų daiktą mokslininkai siūlo kuriam laikui atsitraukti ir pagalvoti apie neutralius dalykus, nors truputį leisti emocijoms atvėsti.
Komentaras. Laikas daro savo: asmeninis egoizmas ėmė prieštarauti integraliosioms gamtos jėgoms, žmonės praranda norą dirbti dėl drabužių ir stebinti aplinkinius. O aplinkiniams prekės ženklai sukels pajuoką. Mes galų gale nusirisime arba racionaliai priimsime paprastumą ir patogumą kaip stilių. O mūsų norai vis smarkiau kreips mus į nematomą tikslą – į gyvenimo prasmę…