Uždraustasis vaisius: antrojo bandymo nesėkmė

Viena siela

Klausimas: Kaip paaiškinti žmonėms, kad iš tikro egzistuoja tik viena – Adam Rišon siela?
Atsakymas: Yra gaunantis noras, ir jis pripildytas Šviesos. Ši būsena vadinama „Begalybe“. Čia nėra ribų, nėra pabaigos: kad ir koks didelis būtų noras – Šviesa jį visiškai pripildo. Štai kodėl dvasiniame pasaulyje viskas matuojama ne kiekybės, o kokybės matais. Jeigu yra „vienas gramas“ noro, tai jį atitinka „vienas gramas“ malonumo – o tai jau begalybė, beribiškumas: Šviesa ir noras lygūs.
Tačiau kaskart vis geriau save pažindamas noras randa viduje vis didesnę kokybinę galią, kol nepasiekia centrinės srities, kuri ir vadinama „Adam Rišon siela“. Savo gaunančiame nore, savoje Malchut aš sužinau, iš kur iš kaip atsiradau, kam ir kodėl. Tada iš tikro noriu susilieti su Šviesa, įgydamas Adam Rišon sielą.
Baal Sulamas pateikia pavyzdį apie svečią, kuris sako šeimininkui, kad nori būti į jį panašus.
– Gerai, – atsako šeimininkas, – padarysiu tai dėl tavęs.
Tada sviečias išgina Šviesą, pasielgdamas iš esmės prieš šeimininko norą, ir ima tolti nuo jo ieškodamas tos būsenos, kurioje galės įrodyti sau ir šeimininkui savo panašumą, visišką savo atsidavimą.
Taip pat Adam Rišon visomis jėgomis norėjo paragauti Pažinimo medžio vaisiaus, t. y. priimti Šviesą į gavimo indus su ketinimu duoti. Tai ir buvo „Pažinimo medžio nuodėmė“, panaši į indų sudaužymą Nekudim pasaulyje, tik aiškiau išreikšta: čia jau figūruoja tokios suvokimo detalės kaip gyvatė, Ieva, Pažinimo medis, rojus, pragaras – ištisos gaunančiojo noro dalys, kurių esmė ir paskirtis tau jau yra aiški. Kartu tu prasiskverbi į šio, Kūrėjo sukurto, noro gelmę. Jis tampa detalesnis, aiškesnis, brandesnis – kaip prisirpęs vaisius ant Medžio.
Šis vaisius žada nepaprastus skonius ir sužadina milžinišką aistrą. Pirmasis kąsnis iš tikro buvo altruistinis. Adomas ir Ieva gavo visą Begalybės šviesą. Bet jų noras dar nebuvo užbaigtas, dar neturėjo  būtent šio malonumo siekiančio rešimo. Vaisiaus skonis dar buvo nepažintas, dėl to pirminis polėkis ir pastangos pasiekė tikslą. Tačiau po to, kai į norą pateko nauji rešimot, nauji skoniai, jis jau nebegalėjo atsisakyti egoistinio ketinimo bandydamas antrą kartą, o tiksliau, nesugebėjo atsilaikyti prieš jį. Juk dvasinėje tikrovėje nėra kokių nors „sulaikančių aplinkybių“, ten viskas sprendžiama nore, ir jeigu noriu pavogti – pavogsiu.
Na o dabar turime ištaisyti tuos indus-norus. Ir taisydami juos grįžtame prie ištaisytos Adam Rišon sielos.
Kodėl ji viena visiems? Todėl, kad kiekvienas susivienija su visais. Juk ištaisymo esmė – būtent susivienijimas su visais, kuris man padeda pasiekti vieningą indą ir gauti į jį bendrą sielos Šviesą (nešama). Neįmanoma savęs ištaisyti atskirai nuo kitų, palikus juos būti „nusidėjeliais“. Taip nebūna. Aš neišsitaisau, jeigu nesusivieniju su visais ir neištaisau visų.
Štai kodėl galiausiai aš prieinu tokią būseną, kurioje visi yra ištaisyti, ir tada vadinuosi „visišku teisuoliu“ – tai reiškia pateisinu, save ir visą pasaulį nusveriu nuopenų lėkštės pusėn.
Įsivaizduok, jog kažkas šalimais visiškai nuoširdžiai sako, kad visas pasaulis – gėris, kad Kūrėjas geras ir kuria gėrį, kad blogio tiesiog negali būti, o tu žiūri į jį ir nesupranti, iš kur jis nukrito: „Gal greitąją iškviesti? Ką, jis nemato, kas dedasi pasaulyje?“ Tu jo nesupranti, o štai jis tave supranta, nes jau pakilo dvasinio suvokimo pakopomis. Jis suvokia visą Adam Rišon sielą, visus mato Begalybėje. Ir nors dabar savo sugedusiuose noruose jauti mūsų neteisingą pasaulį, tačiau ir tu iš tikro esi ten pat.
Ką reikia padaryti, norint tai pajusti? Tik vieną dalyką – ištaisyti save. Keičiasi ne pasaulis – keitiesi tu pats, ir tada jis tau pasirodo kitoks. Tai tik tavo asmeninis, vidinis, individualus suvokimas. Na o šiandien tu į viską žiūri per savo paties trūkumų prizmę ir todėl matai ne tikrąją realybę, o dabartinį save…

Iš 2013 m. sausio 8 d. pamokos pagal straipsnį „600 tūkstančių sielų“

Daugiau šia tema skaitykite:

Pagal analoginės sistemos tobulumo dėsnį

Studijuojant Kūrėjo veiksmus

Svarbiausia – nesipriešinti

Komentarų nėra

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>