Klausimas: Ar yra viena, ar keletas maldų rūšių?
Atsakymas: Malda – tai noras, kurį aš keliu ištaisyti. Pakeliu link Aukštesniojo (laiptelio, parcufo, Kūrėjo), prašydamas (reikalaudamas) ištaisyti.
Kiek tokių norų iškeliu – tiek ir yra skirtingų maldų. Maldų yra tam tikras kiekis – priklausomai nuo kiekvienos pakopos būsenų.
Todėl kabalistai galėjo sudaryti mums maldyną „Sidur“ (išvertus: Tvarka, Įstatai) – galėjo aprašyti griežtą pakilimo nuo šio iki Begalybės pasaulio – galutinės ištaisymo stadijos – tvarką per visas tarpines būsenas.
Tai instrukcijų knyga. Kai skaitai maldas viena po kitos, jos parodo tvarką, kuria turėtum kreiptis į Aukštesnįjį, kad tave ištaisytų. Juk bet kuris pasikeitimas vyksta tik veikiant iš aukščiau.
Kiekviena diena (sfira, pakopa) turi savo tvarką, ir jei tu nori pragyventi dvasinę „dieną“, tai tokia tvarka ir turi kelti savo norus, skirtus ištaisyti.
Jeigu per šešias „dienas“ (pakopas) išsitaisai, tuomet ateini prie kitų maldų (ištaisymų), kurie vadinasi Šeštadieniniais, po to prie ypatingų būsenų (dienų, moadim) – švenčių.
Yra daugybė būsenų, ir kiekviena jų turi savo maldą – savo norus, keliamus ištaisyti, nes keičiasi būsena, kurioje tu sieji save su Kūrėju. Dvasiniame darbe maldos niekada nenutrūksta.
Daugiau šia tema skaitykite:
„Ar galima apsimetinėti, kreipianti į Kūrėją“
„Didžiulis noras ir žmogaus galimybes pranokstančios pastangos“