Slaptasis Kūrėjo agentas mokykloje

Auklėjimas, vaikai

Klausimas: Kokią aplinką galime vadinti gera vaikui?
Atsakymas: Vaikas visada auga toks, kokia jo aplinka. Todėl rūpindamiesi aplinka, rūpinatės vaiku.
Pagalvokite, kaip daryti įtaką jo aplinkai ir netiesiogiai jį valdyti, siūlant žaidimus, knygas, video su jūsų parinkta informacija ir vaikui įdomia forma.
Vaiką reikia mokyti apsisaugoti nuo neigiamos išorės įtakos, mokyti pasipriešinti, išugdyti jėgas vadovautis savo principais. Juk vertybių sistema kuriama gėrio ir blogio sandūroje.
Sukurti gerą aplinką nebus problema, jei vaikai dėl to susitars. Vaiką nesunku papirkti žaidimais, saldumynais – ir pamažu pripratinti prie tinkamos  aplinkos. Kuri po to pradės daryti jam įtaką.
O auklėtojas turi pasižymėti gebėjimu nusileisti iki vaikų lygmens, kad šis nepajustų, jog auklėtojas didesnis: sėdėti kartu su vaikais, žaisti su jais, kalbėtis kaip jie.
Jis turi tarsi slaptasis agentas įsilieti į jų aplinką ir dirbti joje. Tik taip jis sugebės perduoti vaikams savo dvasią, palaipsniui keldamas juos aukštyn.
O jeigu agentas bus aukščiau vaikų – vaikai priims jį kaip baldą… Juk vaikai bėgioja suaugusiesiems po kojomis ir stumdo juos, kad netrukdytų. Jie turi savo pasaulį.
Viskas turi būti organizuota vienam tikslui – ugdyti vaikuose meilę artimui, o per ją – meilę Kūrėjui.
Šie ketinimai turi būti kiekviename jo veiksme nuo pat gyvenimo pradžios. Būtent tokiame amžiuje tai lengva ir įmanoma.
Jei įskiepysite tai vaikystėje – garantuosite savo vaikui saugumą ir sėkmę.

Ištrauka iš 2010 m. spalio 10 d. pamokos pagal straipsnį „Meilė Kūrėjui ir kūriniams“

Daugiau šia tema skaitykite:

Išmokykime vaiką įveikti sunkumus

Mokyti remiantis tiesa

Leiskite vaikams rinktis

Komentarų nėra

Komentarai


Warning: Undefined variable $user_ID in /home/kabala/domains/laitman.lt/public_html/wp-content/themes/disciple/comments.php on line 96

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>