
Nuomonė (psichologijos mokslų daktaro L. Duchanino): Mokslininkai fiksuoja vaikų psichologinius pokyčius, vartotojišką orientaciją, atotrūkį nuo kultūros tradicijų, išaugusį nerimo ir baimių lygį, padidėjusį agresyvumą, epatažo poreikį. Medikai pastebi, kad moksleiviai serga suaugusiųjų ligomis.
Gyvenimo vertybių hierarchijoje moksleiviai pirmenybę teikia intelektualiniams asmenybės parametrams, antrą vietą – valios parametrams, trečią – somatiniams. Paskutinėje vertybių hierarchijos vietoje – emocinės apraiškos ir moralinės vertybės: jautrumas, kantrumas, atjauta.
Komentaras: Ar pasikeičia mokyklinė programa pasikeitus moksleiviui? Žinoma, kad ne! Ar mokytojai turi pagrindinių žinių apie darbą su „naujais“ vaikais? Ne! Būtent požiūrio į save ir į visuomenę korekcija turi tapti pagrindiniu moksleivio užsiėmimu mokykloje. Kitaip mes išleidžiame išsigimusius specialistus. O kadangi savęs pritaikymo galimybių moksle, ekonomikoje, pramonėje mažėja, tai jaunuoliai atrodo pasimetę, praradę gyvenimo orientyrus.
Daugiau šia tema skaitykite:
