Klausimas. Kuo mokytojas priklauso nuo mokinio perduodamas dvasines žinias?
Atsakymas. Daug kuo. Mokytojui vis dėlto reikia pamėginti atskleisti mokinį, padėti jam pagauti bendrą bangą su juo. Jie turi ne šiaip mėginti suprasti vienas kitą, o kartu gyventi viena idėja, pamažu prasiskverbti bendrais pojūčiais.
Klausimas. Ką reiškia būti ar tapti kabalisto mokiniu?
Atsakymas. Tapti kabalisto mokiniu – reiškia norėti pajausti, suprasti, galvoti kaip mokytojas.
Klausimas. Kokios taisyklės turi laikytis mokinys mokytojo-kabalisto atžvilgiu?
Atsakymas. Mokinys turi mėginti prisirišti prie savo mokytojo minčių ir kuo giliau pamėginti įeiti į jį. Štai ir viskas. Nieko daugiau.
Tam yra tokie pagalbiniai metodai, kaip pagalba mokytojui jo veikloje.
Netgi įprastame moksle daug kas priklauso nuo to, kiek mokinys artimas su savo dėstytoju. O juolab kabaloje, nes kabalistas perduoda savo mokiniui ne šiaip žinias, kaip profesorius studentui, o pojūčius, nesuvokiamus įprastomis juslėmis, savybėmis. Todėl čia būtinas kur kas didesnis artumas – bendra tarpusavio vienybė. Bet tai pasiekiama pamažu.
#255601