Kas skatina mus judėti į priekį?

Dvasinis darbas

каббалист Михаэль ЛайтманKomentaras: Dažna pradedančiųjų studijuoti kabalą klaida, bent jau pirmuosius kelerius metus, yra prašyti žinių.
Atsakymas: Taip. Žmogus siekia žinių, nes pripratęs prie to mūsų pasaulyje. Tai yra natūralus, egoistinis, suprantamas jam laimėjimas.
Klausimas: Tai yra jis prašo pajausti Kūrėją. Bet juk tai yra neteisinga?
Atsakymas: Žiūrint dėl ko. Iš esmės, jis neturi įsakinėti Kūrėjui. Be to, judant pirmyn jam dingsta noras atskleisti Kūrėją. Bunda noras atskleisti davimo savybę, būti daugiau savybėje, panašioje į Kūrėją, nei jausti Jį savo egoizme.
Klausimas: Visada galime paaiškinti būseną, kurią turime, taip pat būsimą: kaip jausimės, jeigu Kūrėjas pasireikš mumyse. Bet nėra aiškus pats perėjimas nuo būsenos „x“ į būseną „x plius vienas“. Kaip tai vyksta? Kokius veiksmus reikia daryti? Negaliu to suvokti.
Atsakymas: Apie tai pasakyta: „To, ko nepadaro protas, padaro laikas“. Turi sistemingai mokytis, dirbti grupėje, dirbti su savimi, užsiimti platinimu, įdėti savo pastangų į tai, kaip pasakyta: „Viską, kas tavo jėgoms, daryk“.
Pagaliau visais šiais savo veiksmais tu budini Aukštesniąją šviesą, ir Ji veda tave pirmyn. Būdamas davimo, meilės ir susijungimo savybe, Kūrėjas visą laiką spinduliuoja savo jėgą, ir tavyje pasireiškia šios savybės. Pradedi jų norėti, pradedi jausti, kad tavyje jų nėra. Šioje šviesoje jautiesi priešingas Jam. Tai vadinasi blogio suvokimu.
Kadangi matai priešingybes, jauti blogį savyje, tai trokšti išsilaisvinti nuo jo, netgi savo egoistinėmis savybėmis. Ir nors esi dar egoistas, jau nori atsikratyti savo egoizmo. Manai, kad jis tau kenkia. Čia ir prasideda žmogaus darbas virš savęs ir jo nuoseklus ėjimas pirmyn, į davimo savybę.
#263329

Iš 2019 m. balandžio 1 d. TV programos „Kabalos pagrindai“

Daugiau šia tema skaitykite:

Kas yra suvokimas kabaloje?

Greičiau suvokti Kūrėją

Du dvasinio darbo etapai

Komentarų nėra

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>