Sujungti dvigubą pasaulio vaizdą

Dvasinis darbas, Realybės suvokimas

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas. Kad pasiektume tikros meilės būseną, turime laikytis vienintelio visatos dėsnio – savybių panašumo. Kitaip tariant, aš turiu turėti savybes, panašias į gamtos, šios pirminės priežasties, kuri mane sukūrė?
Atsakymas. Taip, mes turime supanašėti su gamta, kurioje iš tikrųjų esame. Bet kaip sužinoti, kokia ta gamta? Todėl mums suteikta grupė, tariamai egzistuojantys žmonės, su kuriais aš turiu sąveikauti, laikydamas save ir juos viena bendra visuma. Taip nusistatau fokusą, kaip, pavyzdžiui, iš dviejų figūrų arba linijų, reguliuodamas ryškumą, gaunu vieną.
Klausimas. Kabala sako, kad gamta yra altruistiška, o mes žmonės, kūriniai – egoistiški, kitaip tariant, mes turime egocentrinį mąstymą, tačiau privalome tapti panašūs į gamtą. Nors mes ir suprantame, kas yra altruizmas, bet mes jo lyg ir nematome gamtoje. Tai ta pati materija. Ji taip pat egoistinė?
Atsakymas. Kai kabala atskleidžia žmogui jo išsitaisymo metodiką, tai tampa jo auklėjimosi metodika. Ji jam paaiškina, kokiu būdu jis turi keistis, o besikeisdamas jis pamatys ištaisytą pasaulį. Taip tai veikia.
Žmogus turi suprasti, kad jo matymo lauke yra dvigubas pasaulio vaizdas, ir jis turi jį sujungti. Jungdamas save su kitais į vieną bendrą visumą, vieną objektą, jis išsitaiso ir pamato pasaulį ištaisytą.
Kūrėjo prigimtis, sukūrusi mus, yra altruistinė, ir mums reikia tapti panašiems į Jį, kitaip tariant, absoliučiu davimu. Kūrėjas specialiai sukūrė mus priešingus Jam, kad galėtume iš priešingos būsenos suvokti Jį.
Sujungdamas savyje absoliučiai neigiamas ir absoliučiai teigiamas savybes, žmogus galės pakilti į kitą pasaulio pajautimo lygmenį.
#246981

Iš 2018 m. lapkričio 26 d. TV programos „Kabalos pagrindai“

Daugiau šia tema skaitykite:

Tikrovės suvokimas paprastoje Šviesoje

Nori pakeisti pasaulį – pakeisk save

Gyvenimo ir mirties klausimas

Komentarų nėra

Komentarai

Leidžiamos HTML žymės: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>