Pateikti spalio, 2020 mėn. įrašai.


21-ojo amžiaus moteris

Krizė, globalizacija, Moters dvasingumas, Vyras ir moteris

каббалист Михаэль ЛайтманKuo skiriasi vyriškas ir moteriškas vadovavimo stiliai ir kaip juos sujungti?
Jei vadovas, nesvarbu, vyras ar moteris, nežino apie kūrinijos tikslą ir programą bei kaip vadovauti, kad nuvestų į tai, ko iš mūsų reikalauja gamta, tada nieko gero nebus. Visų pirma, reikalingas integralus švietimas, dėl jo moterys užims svarbesnes pozicijas visuomenėje. Toks šių laikų principas.
Iki paskutiniojo laikotarpio pradžios, kol žmonija neįžengė į galutinę išsitaisymo stadiją, jungdamasi ir studijuodama kabalos mokslą, organizuodama dešimtukus, visuomenei vadovavo vyrai. Tačiau kai tik mes pradėjome platinti integralaus ugdymo metodą ir dirbti dešimtukuose, kad atkurtume vieną bendrą Adomo Rišono sielą, moterys turi išeiti į priekį.
Vyrai daugiau užsiims dešimtukų ir vidinių visuomenės struktūrų organizavimu, o moterys imsis išorinio vadovavimo. Taigi nuolat kartoju, kad platinimas yra pagrindinis moters darbas.
Ta pati moteris, kuri visada likdavo šešėlyje, dabar turi išeiti į pirmą planą ir pradėti naujai organizuoti visuomenę. Ir svarbiausia, kad vyrai tam pritaria. Gamta praleidžia moterį į priekį, ir niekas neprotestuoja. Tai stebuklas, to niekada nebuvo istorijoje. Ir šis procesas vystėsi pastarąjį šimtą metų.
Moteris visada turėjo polinkį vadovauti, tačiau anksčiau tai pasireiškė nedideliu mastu, neperžengė namų ribų. Vyras nesugeba tvarkyti namų, jis niekada nežino, kur kas padėta. Jo mąstymas nėra tinkamas tokiam darbui, todėl moteris visada valdė namus. Tačiau laikui bėgant įvyko pokyčių. Ir tai yra vidinės sielos organizacijos, kuri palaipsniui artėja prie ištaisymo, pasekmė. Šviesa iš viršaus praeina per sfiras Keter, Chochma ir t.t. į Malchut ir vis labiau pasiekia moterį. Todėl moterys pajuto, kad geriau supranta pasaulyje vykstančius pokyčius ir yra pasirengusios reikšti savo nuomonę svarbiais klausimais.
Tai jau neapsiriboja vien tik žinojimu, kur yra druska ir pipirai virtuvėje. Moteris yra pasirengusi patarti: vyrui, vyriausybei ir parlamentui, siūlyti problemų sprendimą. Tai jau ne patarimas, kaip išvirti sriubą, bet kaip užvirinti politiką. Taip yra todėl, kad atėjo laikas, kai Aukštesnioji šviesa priartėjo prie Malchut ir jai pašvietė.
Todėl moteris jaučia, kad gali su tuo dirbti. Ji sugeba įvesti tvarką pasaulyje geriau nei vyras, nes ji priklauso paskutinei sfirai ir, pakeldama Atspindėtąją šviesą, ji suriša visas prieš save esančias sfiras. Todėl ji sugeba jas visas valdyti.
Vyras lieka savo apibrėžtame vaidmenyje, o moteris įgyja galią valdyti visus, kaip tai daroma su vaikais darželyje. Ji susitvarko su visais reikalais.
Ne visos gali būti panašios į Margaretą Thatcher ar Goldą Meir, tačiau nepaisant to, kiekviena moteris turi ypatingų sugebėjimų valdyti. Manau, kad šiais laikais būtina parlamentuose vyrus pakeisti moterimis. Mes žinome, kad visur, kur moteris dirba, bus tvarka. Pasauliui reikia ne sprogstančios vyro stiprybės, o nuosaikaus, subalansuoto moters vadovavimo, bet be jokių smulkmeniškų išskaičiavimų, kurie kartais būdingi moterims.
Moteris, galinti viską padaryti gerai, viską teisingai pasverti ir suvokianti savo šalį kaip savo namus, svarbius ir jai brangius, geba suderinti visas prieštaringas tendencijas, partijas ir viską subalansuoti. Tai gali padaryti tik moteris.
#267614

Iš 2020 m. birželio 30 d. TV programos „Moterys naujame pasaulyje“

Daugiau šia tema skaitykite:

Sėkmė priklauso nuo moterų

Ateina moters epocha

Vyrai ir moterys: negalima niveliuoti skirtumų

Komentarų nėra

Planetos išsigelbėjimas – vaikai už, tėvai – prieš

Auklėjimas, vaikai, Krizė, globalizacija

каббалист Михаэль ЛайтманKomentaras: Olandijoje vaikai keletą kartų rengė demonstracijas pagal šiuo metu itin populiarios Gretos Thunberg, kuri pasisako už švarią ekologiją ir t. t., pavyzdį. Jie nelanko mokyklos, o vaikų tėvai labai sunerimę, nes tai neatitinka šios tautos taisyklių ir kultūros. Nepaisant to, Gretos įvaizdis jaudina visą pasaulį ir jaunus protus.
Štai ką sugalvojo vienas olandų tėtis. Jis pasakė dukrai: „Žinoma, mes užkirsime kelią masiniam ekosistemos naikinimui ir išnykimui. Dukra, mes tau suteiksime šviesią ateitį ir atvėsinsime planetą 4 laipsniais. Dėl to tu važinėsi į mokyklą dviračiu. Greitai žiema, o autobusas varomas dyzelinu, kuris blogina klimatą. Tu paprašysi elektrinio dviračio, bet ten yra ličio baterija, kuri taip pat blogai klimatui. Kad nepalaikytume dujų gamybos pasaulyje, mes išjungsime radiatorius tavo kambaryje. Bus šalta, bet tai – gerai klimatui. Dėl tos pačios priežasties tau teks praustis po šaltu dušu. Dabar skalbsi pati, šaltu vandeniu ir su skalbimo lenta. Jokio interneto, televizoriaus ir kitų daiktų, nes jie – naudoja elektros energiją, o 11 valandą visur bus išjungta visa elektros energija. Daugiau negalėsi su mumis vykti atostogų, nes vietos, kur mes ilsimės, yra nepasiekiamos su dviračiu. Daugiau jokios mėsos, paukštienos ir žuvies. Tik olandiškos bulvės, daržovės, užaugintos žemėje, o ne šiltnamiuose. Sviestas, pienas ir kiaušiniai imami iš karvių ir vištų, kurios išskiria CO2, kuris – labai blogai klimatui. To irgi daugiau negalima valgyti.“
Štai tokį apribojimų sąrašą pateikė tėvas, ir tai paveikė dukrą. Ji nurimo, atsisakė viešų protestų, pradėjo eiti į mokyklą ir naudotis visais žmonijos malonumais.
Atsakymas: Visiškai neteisinga. Koks skirtumas, ką jie daro? Tai – politika ir reklama.
Klausimas: Kuo gi sudominti vaikus ir suaugusiuosius, kad iš tikrųjų prasidėtų radikalūs pokyčiai?
Atsakymas: Tik tarpusavio santykiais! Mes niekuo negalime pakeisti klimato, nei pusiausvyros gamtoje, kaip tik santykiais tarp žmonių. Mes galime užmušti visas karves, nevalgyti mėsos ir negerti pieno, daryti bet ką, – nepadės. Sugrįžtume į urvus, ir vis tiek geriau nebūtų.
Klausimas: Gal tai priverstų pagalvoti: „mes viską padarėme, nieko neišėjo, todėl liko tik pakeisti santykius“?
Atsakymas: Bet tai – kančių kelias. Tėtis pagal šį modelį nupiešė dukrai, kas jos laukia: nei televizoriaus, nei interneto, nei kompiuterio, nei šildymo, nei karštos vonios – nieko. Galiausiai, būtent tai gresia žmonijai, jei nenorėsime sukurti pusiausvyros kitu keliu, kitame – mūsų tarpusavio santykių – lygmenyje. Nes iš tikrųjų palaikydami gerus mūsų tarpusavio santykius mes galime keisti pusiausvyrą gamtoje. Jei vien bandysime užkirsti kelią CO2 išskyrimui iš karvių, nieko nepavyks.
Klausimas: Kodėl kai kurie žmonės, girdėdami vienijimosi idėją, susidomi, ateina į grupę ir mokosi, o kiti tiesiog negirdi?
Atsakymas: Tai priklauso nuo žmogaus vidinio vystymosi. Aš taip pat negirdėjau, visai nesidomėjau, viduje juokiausi iš to: koks čia žmonių suartėjimas?! Kažkoks vaikų darželio žaidimas!
Klausimas: Kaip įvyksta šis pokytis, kai žmogus staiga pabunda?
Atsakymas: Kai jis pradeda teisingai kreiptis į gamtą, mato jos globalumą, uždarumą ir tai, kad be teisingo visų mūsų dalyvavimo niekas nepagerės. Mes galiausiai sukursime tokį visos gamtos sistemos disbalansą, kad toliau negalėsime egzistuoti motinėlėje Žemėje.
Klausimas: Kaip žmonijai, užimtai savo problemomis ir besisukančiai, kaip voverė rate, sustoti ir pajausti šį impulsą?
Atsakymas: Mus sustabdys gamta, jei patys nesustosime. Vyks tokie gamtos pažeidimai, prieš kuriuos nieko negalėsime padaryti. Užšals Golfo srovė, prabus vulkanai ir kita. Nieko nepajėgsime padaryti.
Ir šis mažas koronavirusas, kuris vėl pasireikš. Dar palaukite, atšils visokie kiti virusai. Tai – baisus dalykas! Mes esame būsenoje, kai Žemė jau išėjo iš pusiausvyros ir juda nežinia kur.
Klausimas: Kada vidinis žmogaus noras siekti harmonijos, balanso nugalės tai, kas jį valdo?
Atsakymas: Viena vertus, kai jis suvoks, kad laukia mirtis, ir net ji neišgelbės. Juk už gyvūninės mirties slenksčio tęsiasi gyvenimas, be to, baisesnėse kančiose, kur mirtis atrodo kaip išsigelbėjimas.
Klausimas: Ką jis pamatys už šios gyvūninės mirties ar krizės ribos, kuri dabar vyksta? Jei jis domėsis šiuo vidiniu budinimusi – kabala?
Atsakymas: Jis pamatys aukštesniąją gamtos harmoniją, ir kaip jis į ją teisingai įsilieja, kaip egzistuoja amžinoje tobulybėje. O šis pasaulis išnyks kaip rūkas. Jis tiesiog išsisklaidys kartu su visomis savo problemomis.
#266039

Iš 2020 m. vasario 4 d. TV programos „Naujienos su Michaeliu Laitmanu“

Daugiau šia tema skaitykite:

Ko nežino Greta Thunberg

Gamta žūsta nuo žmogvirusio

Begalinis gamtos dosnumas

Komentarų nėra

Iš kur atsirado virusas?

Koronavirusas, Krizė, globalizacija, Sveikata

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Iš kur atsirado koronavirusas? Manoma, kad jis gyvūninės kilmės: pirmiausiai užsikrėtė šikšnosparniai, po to – naminiai gyvūnai. Vėliau imta kalbėti, kad virusų atsiranda tirpstant sniegynams. Dabar kalbama, kad skverbdamiesi į miškus, pavyzdžiui, Amazonės, susidursime su didžiuliu jų kiekiu. Staiga paaiškėja, kad beveik negyvenamose salose žmonės taip pat suserga, nors šikšnosparniai ten nenuskrenda. Įžymūs mokslininkai svarsto, iš kur jis.
Atsakymas: Iš oro. Net ne iš oro, o iš nieko. Dėl to, kad pats žmogus yra viruso šaltinis.
Kodėl? Nes augant egoizmui, mes vienas į kitą žiūrime su vis didesne panieka, atstūmimu, taip gamtoje sukeliame neigiamas jėgas, kurios sužadina junginius, vadinamus virusais.
Klausimas: Vadinasi, virusas ateina į mūsų mintis ir veiksmus, nukreiptus prieš kitą žmogų?
Atsakymas: Taip. Tarp mūsų veikiančios ir mūsų generuojamos jėgos sukuria tokį elementarių dalelių darinį, kurį vadiname virusais.
Klausimas: Iš esmės, mokslininkai neras jam priešnuodžio?
Atsakymas: Šis priešnuodis atsiranda eigoje – pradėkite vienas su kitu gerai elgtis ir virusų nebus. Išnyks net tie, kurie egzistuoja. Vieni kitus praris. Mokslininkams tai per sudėtinga suprasti – per aukštai, nes tai yra norų, siekių, santykių lygmenyje. Mokslininkai dirba materijos lygmenyje. o virusas yra subtilios materijos lygmenyje: norų, meilės, neapykantos, baimės ir pan.
Klausimas: Kokį receptą pasiūlytumėte? Ar reikia tyrinėti viruso kilmę?
Atsakymas: Jei to nedarysime, tai nesužinosime, su kuo turime reikalą. Bet taip patenkame į lygį, kai iš materijos pakylame į kitą – į norų, minčių, santykių lygmenį, į subtiliąją materiją.
Klausimas: Ar iš ten kyla virusai ir antivirusai?
Atsakymas: Taip. Ten visko yra. Apskritai visa materija kyla iš ten.
Klausimas: Taigi, pakylate į mūsų pasaulio valdymo kabiną?
Atsakymas: Žinoma. Kodėl gi ne? Mintis apskritai viską pagimdė, visą gamtą. „Pradžioje buvo žodis“.
Komentaras: Bet taip paneigiame visus žemiškus mokslus.
Atsakymas: Mes nieko nepaneigiame. Savo lygmenyje jie yra visiškai teisingi.
Komentaras: Bet juk jie neranda priešnuodžio. Bent jau dabar.
Atsakymas: Jie negali rasti savo lygmenyje! Ką gi darysi?
Komentaras: Ar šiais laikais gydytojas turėtų tapti išminčiumi?
Atsakymas: Šiandieninis išminčius gali būti gydytojas, o iš gydytojo nieko nereikalauk.
Klausimas: O gal gydytojas turėtų suprasti, kad visa tai yra skirtinguose lygmenyse?
Atsakymas: Taip, kitame lygmenyje. O jis turi dirbti savo lygmenyje, žemiškame.
Ateis antra banga, trečia, virusai išplis visur. Pamatysime, kad viskas priklauso tik nuo mūsų minčių, jausmų, nuo tarpusavio santykių.
Klausimas: Koks jūsų svarbiausias patarimas?
Atsakymas: Neskristi į jokias negyvenamas salas. Tai – nepadės. Padės tik viena – gerai galvoti apie kitus.
Komentaras: Labai paprastas patarimas. Tikrovėje jį, be abejo, labai sunku įgyvendinti, bet jis labai paprastas. Gerai galvoti apie kitus mus mokė vaikų darželyje, mokykloje.
Atsakymas: Ir teisingai mokė. Jei tik galėtume tai įsisavinti, suvokti.
Klausimas: Kokia čia paslaptis? Koks yra priedas prie „gerai galvok apie kitus“?
Atsakymas: Mūsų mintys valdo pasaulį.
Klausimas: Bet ar aš pajėgus gerai galvoti apie kitą?
Atsakymas: Ne. To reikia mokytis!
Klausimas: Kokia vis dėlto ten paslaptis? Negaliu gerai galvoti apie kitus. Negaliu.
Atsakymas: Taip tyčia padaryta, kad negalėtum, nes tavo požiūris į kitus priklauso nuo tavo mąstymo krypties, noro, ryšio su kitais, tarpusavio darbo. Apskritai, nuo labai daug sąlygų, kurias turi susikurti savyje, savo bendruomenėje, ar bent jau mažoje grupėje.
Klausimas: Taigi, kol tai įvykdysime, mes susidursime su virusais?
Atsakymas: Taip. Ne tik tai.
Klausimas: Ar tai galima išspręsti per trumpą laiką? Vis dėlto, dabar svarbu tai, kad žmonija serga.
Atsakymas: Mūsų link artėja daugybė virusų.
Komentaras: Ar vis dėlto galime per tam tikrą laiką atsikratyti virusų?
Atsakymas: Galime sumažinti žalingą jų poveikį. Galime šiek tiek atidėti problemas, kol tapsime protingesni. Bet tai priklauso nuo to, kiek dabar bandysime teisingai suvokti šiuos virusus. Kad jie mus nukreiptų teisingo tikslo link. Teisingai supraskime jų buvimą tarp mūsų.
Klausimas: Ką turėčiau suprasti?
Atsakymas: Turiu suprasti, kad tai skirta man, mano labui, mano naudai. Gamtoje apskritai nėra nieko, nukreipto prieš žmogų. Nieko! Viskas tarnauja tik tam, kad taptume išmintingesni, subręstume ir šiek tiek pasikeistume į gerąją pusę vieni kitų ir apskritai visos gamtos atžvilgiu.
Klausimas: O jei pradedu suprasti?
Atsakymas: Tada tampi sveikesnis. Tiesiog pradedi jaustis fiziškai ir psichiškai sveikas. Kartu einame į visiškai kitokį tarpusavio sąveikos, gamtos suvokimo lygį. Tai reiškia, kad visas mūsų gyvenimas bus mūsų minčių, mūsų tarpusavio sąveikos – teigiamos ir neigiamos – lygmenyje. O gamtoje nėra nieko, išskyrus pliusą ir minusą, kurie sąveikauja tarpusavyje. Tas pats ir mumyse, sugebėsime tai valdyti: savo norus, mintis. Taip paprasta!
Komentaras: Vadinasi, patenku į minčių lygį, be žodžių. Galiu nieko nekalbėti.
Atsakymas: Nėra nei žodžių, apskritai nieko fizinio. Staiga atsiduriame didžiulėje erdvėje, kuri visiškai užpildyta pliusais ir minusais. Tokiomis dalelėmis – mintimis, jausmais.
Klausimas: Tai vis dėlto ten yra minusų? Ne tik gerumo, meilės?
Atsakymas: Be minuso negali būti pliuso.
Klausimas: Ar minusas yra mano priešinimasis pliusui?
Atsakymas: Taip, jis turi egzistuoti. Todėl, kaip žinome iš kabalos mokslo, nepašaliname savo egoizmo, tik naudojame jį teisingai. Atidarome šį didžiulį kompiuterį, kuriame egzistuojame, ir pradedame su juo bendrauti per mintis ir norus. Įsitraukiame į šio kompiuterio darbą ir sukuriame jame visiškos pusiausvyros būseną. Kad jis mums atskleistų pagrindinį visatos valdymą, kad visa tai egzistuoja tik tam, kad atskleistume laimę.
Klausimas: Ką daryti? Kiek reikia apie tai kalbėti? Kiek kartoti? Kiek laiko esate pasirengęs tai kartoti, visą laiką prie to grįžti?
Atsakymas: „Kol gyvenu, visata šviečia”. Niekur nedingsi.
Klausimas: Taigi, tam turite ir turėsite kantrybės bei tęsite toliau?
Atsakymas: Tiek, kiek galėsiu kalbėti.
#268734

Iš 2020 m. birželio 15 d. TV programos „Naujienos su Michaeliu Laitmanu“

Daugiau šia tema skaitykite:

Kas laimingas per koronaviruso pandemiją?

Už ką gamta mus baudžia koronavirusu?

Koronavirusas – žmonijos valymas

Komentarų nėra

Kas mus privers pakeisti gyvenimo vertybes?

Gyvenimo prasmė, Krizė, globalizacija, Sveikata

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Matome, kad net mirties patale žmogus tebegalvoja apie kvailystes ir nekeičia vertybių. Baisu net įsivaizduoti, kokio masto turi būti krizė, kad mus priverstų pasikeisti. Kas ir kaip privers žmogų radikaliai pakeisti šio gyvenimo vertybes?
Atsakymas: Pakeisti gyvenimo vertybes galima, tik veikiant Aukštesniajai Šviesai, kuri pakelia mus aukščiau mūsų pasaulio, ištraukia iš grynai gyvūninių norų. Be to, gyvūniniai norai pakeičiami žmogiškaisiais, išplaukiančiais iš aukštesnio gamtos lygmens. Tada jau galime kalbėti apie mūsų augimą.
Paprastai žmoguje dominuoja mūsų pasaulio norai, nieko kito. Jis tiesiog nesupranta, kuo yra susirūpinę kabalistai, mano taip: „Gyvenate – gyvenkite, mirštate – mirkite. Ką padarysi? Toks gyvenimas.“ Ir tik jei žmogui šviečia Aukštesnioji šviesa, jos veikiamas jis pradeda galvoti ir priimti kitus sprendimus.
Kas ateina studijuoti kabalos? Tie žmonės, kuriems kyla klausimas apie gyvenimo prasmę. Jie jau yra iš kito lygmens, vadinamo „tikėjimas aukščiau žinojimo“.
Mes gyvename mūsų siaurame žinojime: kas yra, tas yra. Bet egzistuoja dar vienas lygmuo, kuris vadinamas „tikėjimu aukščiau žinojimo“. Tai nėra aklas tikėjimas – tikėti, būti religingam. Tai – kitas tikrovės suvokimo lygmuo.
#267224

Iš 2020 m. gegužės 17 d. pamokos rusų kalba

Daugiau šia tema skaitykite:

Trys pasaulio suvokimo būsenos

Senojo pasaulio paradigmos keitimas

Pažinti šaknį, paleidžiančią mūsų gyvenimą

Komentarų nėra

Kabalos mokslas – metodika, keičianti likimą

Gyvenimo prasmė, Kūnas ir siela, Valios laisvė

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Kas yra likimas ir kas yra karma? Ar yra skirtumas tarp šių sąvokų?
Atsakymas: Aš nežinau, kas yra likimas ir kaip kas nors įsivaizduoja karmą. Galiu pasakyti tik viena: žmogus turi savo kelią ir juo eidamas gali jį pakeisti. Nežinau, kaip tai vadinti – „karma“ ar „likimas“, bet visi tai turi.
Šis kelias prasideda nuo to, kad žmoguje viskas užkoduota. Kaip sėklos laše yra visa informacija apie būsimą žmogų, lygiai taip pat yra dvasinis sėklos lašas, kuris lemia žemiško, dvasinio žmogaus vystymąsi mumyse, ir pagal tai viskas vyksta. Ar tai galima pakeisti? Galima. Kabalos mokslas yra metodas pakeisti savo likimą (karmą, jei norite).
Komentaras: Daugelis įsitikinę: aš gimiau su tam tikru likimu, turiu jį priimti, plaukti pasroviui.
Atsakymas: Ne, tai – netiesa. Mes galime pakeisti savo likimą ir save. Kabalos mokslas suteikia žmogui galimybę pritraukti aukštesnes jėgas, kurios gali jį pakeisti.
Kyla klausimas: scenarijus, pagal kurį tai galima padaryti, irgi buvo užrašytas nuo pat pradžios mūsų likime? Apskritai, taip. Vienintelis skirtumas yra tas, kad galiu eiti geruoju ar bloguoju.
Aš galiu padaryti iš savęs žmogų, kuris jau yra numatytas mano informaciniame įraše, be to, greitai, lengvai, arba turėsiu tai daryti priešingu būdu. Tai reiškia, kad aš galiu paspartinti savo vystymąsi, tačiau bet kokiu atveju turėsiu pasiekti galutinį tikslą, kuris jau yra manyje.
#267824

Iš 2020 m. liepos 14 d. TV programos „Pokalbiai su Michaeliu Laitmanu. Daša Gorod, psichologas“

Daugiau šia tema skaitykite:

Ar likimas nulemtas?

Valios laisvės paieškos, I dalis

Pakeisti likimą

Komentarų nėra

Nieko negąsdinu

Dvasinis darbas

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Jei žmonija – tai vienas organizmas, tai kodėl gamtos smūgius gauna 98% kūno, o suprasti, įsisąmoninti ir pasikeisti turi smegenys, sudarančios tik 2%?
Atsakymas: Užduodate man visokius suktus klausimus, kad tik išsisuktumėte nuo dvasinio darbo ir nieko nedarytumėte. Aš nevaldau šio proceso. Aš juk neateinu kaip reklamos agentas ar prekeivis ir nesiūlau savo prekės. Nebeldžiu į jūsų duris sakymas „Pirkit“. Norite – pirkite, norite – ne.
Tiesiog aiškinu jums, kad kitas smūgis bus blogesnis, ir ateis labai greitai. Ir jūs su tuo praktiškai sutinkate.
Kaip padaryti, kad jo nebūtų? Ir čia sakote: „O kodėl turime už tai mokėti tokią kainą ir ko nors imtis? Bus problema – ją ir išspręsime“.
Bet kam reikia laukti tiek, kad kiltų problema? Kalbu tik apie tai. Aš, kaip ir jūs matau, kad bus blogai, o ne jus gąsdinu.
#266595

Iš 2020 m. gegužės 3 d. pamokos rusų k.

Komentarų nėra

Ar bendravimas internetu paskatins nutraukti socialinius ryšius?

Krizė, globalizacija, Naujasis internetas, Sveikata

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Dabar visi kalba apie internetinių profesijų atsiradimą, ypač apie skaitmeninę transformaciją. Visi išmoko naudotis „Zoom“. Apskritai didelio masto skaitmenizacija įvyko per du mėnesius. Kaip išlikti visaverčiu visuomenės nariu, jei dirbdamas internete nuolat komunikuosi su kompiuteriu, su skaičiais?
Atsakymas: Nematau jokių problemų. Daugelis mano draugų, nepaisant koronaviruso tebedirba namuose. Daugumai jų tai patinka. Ir pačioms įmonėms irgi, nes tai yra didelis biudžeto taupymas. Manau, kad dauguma įmonių vystysis šia linkme. Žmogus dirbs namuose.
Aš taip pat perėjau į tokį darbą. Anksčiau kiekvieną rytą į mūsų centrą susirinkdavo 500–600 žmonių, neskaičiuojant tų, kurie skirtingose pasaulio vietose per pamokas jungėsi prie mūsų transliacijų. Keletą pastarųjų mėnesių mokau tik internete ir turiu pasakyti, kad žmonių skaičius nuolat didėja, ir visi tuo patenkinti.
Klausimas: Ar manote, kad socialiniai ryšiai nebus nutraukti dėl bendravimo internetu?
Atsakymas: Manau, priešingai, atsiras naujų, teisingų, gerų socialinių ryšių. O nutraukti praeities ryšius tai tik mums į naudą.
#268142

Iš 2020 m. gegužės 24 d. pamokos rusų kalba

 

Komentarų nėra

Tereikia panorėti

Krizė, globalizacija, Sveikata

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Nejau galiu ką nors pakeisti savyje, nejau esu sau šeimininkas? Ką daryti, kad pasiektume tikrų pokyčių?
Atsakymas: Jei panorėsi – įstengsi tai atlikti. Tam egzistuoja savęs kaip egoisto taisymosi metodika, ir ši metodika dėstoma mūsų kursuose. Užsukite į archyvą mūsų svetainėje ir pamatysite viską, kas apie tai pasakyta. Rinkitės, ko panorėję, skaitykite, domėkitės, raskite sau draugus, grupę ir pirmyn.
Klausimas: Noriu integralių ryšių, bet suprantu, kad esu egoistas. Ką įstengsiu atlikti vienas?
Atsakymas: Jūs visi egoistai! Kai susibursite draugėn ir mokysitės, kaip padėti vieni kitiems taip, kad tarpusavyje papildytumėte vieni kitus, išvysite, kaip ir jūs, ir gamta taps romi, rami, geranoriška. Visa tai labai greitai išsitaisys, tereikia šiek tiek paklausyti ir panorėti.
#266544

Iš 2020 m. gegužės 10 d. pamokos rusų k.

Daugiau šia tema skaitykite:

Ateities kartai

Nori pakeisti pasaulį – pakeisk save

Pasaulis dar nepasirengęs

Komentarų nėra

Kaip neišklysti iš savo kelio?

Dvasinis darbas, Koronavirusas, Krizė, globalizacija, Sveikata

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Į ką turime dabar atkreipti dėmesį per pandemiją? Kokią informaciją turime atsirinkti?
Atsakymas: Bendra, integrali, aukštesnioji jėga nori, kad žmonija taptų panaši į ją, kad ji taip pat taptų integralia, tarpusavyje susijusia, priklausoma. Tokia būsena gali būti pasiekiama geruoju arba prievartiniu keliu.
Tikėkimės, kad mes eisime pirmyn geruoju keliu, nors iki šiol ėjome ne visai sėkmingai. Mūsų egoizmas trukdo mums susijungti į bendrą integralią priklausomybę, todėl ir kenčiame: atsiranda įvairūs virusai ir problemos. Jei nesieksime integralumo, tai ateityje mums paruošta užtektinai daug visokių problemų.
Klausimas: Ką daryti, jei mus valdo, ir kaip išgirsti save? Kaip neišklysti iš savo asmeninio kelio?
Atsakymas: Tam reikia tyrinėti ir save, ir kabalos mokslą. Tyrinėdami save, jūs tyrinėjate jėgas, kurios jus veikia, ir pradedate suprasti, koks turi būti teisingas tarpusavio ir išorinės jėgos junginys.
Visatoje egzistuoja dvi jėgos: jūsų – egoistinė ir išorinė – altruistinė. Tarp jūsų ir altruistinės jėgos yra visa žmonija. Ir jūs tiriate, kaip palyginti save su žmonija, kad būtumėte kuo arčiau aukštesnės jėgos ir taptume panašūs į ją.
#267596

Iš 2020 m. gegužės 24 d. pamokos rusų kalba

Daugiau šia tema skaitykite:

Nevalia „užmigti“ ir „nubusti“ Ištaisymo pabaigoje

Keisdamas save, keiti pasaulį

Kilti šviesos greičiu

Komentarų nėra

Kodėl Kūrėjas nebaudžia blogų žmonių?

Egoizmo vystymasis

каббалист Михаэль ЛайтманKlausimas: Kodėl Kūrėjas nebaudžia blogų žmonių?
Atsakymas: Klausimas „kodėl“ egzistuoja nuo gyvybės atsiradimo žemėje. Kodėl vilkai ėda avis, o didelės žuvys praryja mažas žuvytes? Visa tai reikia susieti su ta gamta, kurios priešakyje stovi žmogaus egoizmas.
Ištaisyk žmogaus egoizmą (o tai gali) ir pamatysi, kaip visoje gamtoje vilkai ir avys draugiškai gyvena kartu.
#266538

Iš 2020 m. gegužės 3 d. pamokos rusų k.

Daugiau šia tema skaitykite:

Kad bausmė būtų naudinga

Apie bausmę

Ar reikia taisyti žemišką egoizmą?

Komentarų nėra
« Ankstesni įrašai